Voor 23:00 uur besteld is de volgende dag in huis!
Gratis verzending bij besteding van €50,- of meer
Niet goed geld terug
Retourneren binnen 14 dagen!

Verzenden & retourneren

  1.      BESTELLEN

-       Hoe plaats ik een bestelling?

Shop op Diordie.nl al jouw musthaves. Kies jouw maat en voeg het artikel toe aan de winkelwagen. Wanneer je klaar bent met shoppen kan je bovenin op de winkelwagen klikken en daar kiezen voor de optie betalen.


Controleer altijd eerst even jouw winkelwagen op aantallen, maten en kleuren voordat je gaat betalen. Kies het gewenste afleveradres en betaalmethode.

Vergeet niet akkoord te gaan met de algemene voorwaarden anders kan jij de bestelling helaas niet doen!

 

-       Heb ik een account nodig om te bestellen?

Geen account bij Diordie.nl? Hoe wel het zeker een aanrader is om je aan te melden bij ons kan je uiteraard ook altijd als gast afrekenen. Kies bij het afrekenen voor “afrekenen als gast” en vervolg het bestelproces.

 

-       Kunnen bestellingen nog geannuleerd worden?

Ja dit kan. Echter wel alleen tijdens openingstijden van Diordie, en maximaal 30 minuten nadat de bestelling is gedaan.

 

-       Kan ik een extra product toevoegen aan mijn bestelling?

Ja dit kan. Echter wel alleen tijdens openingstijden van Diordie, en maximaal 30 minuten nadat de bestelling is gedaan.

 

-       Hoe gebruik ik kortingscodes?

Heb jij een Diordie kortingscode dan kan jij deze toevoegen onder waardebonnen in jouw winkelwagen.

 

-       Welke waardebonnen kan ik inleveren?

Je kan de Diordie waardebonnen altijd toevoegen. Daarnaast kan je bij de betaalmethode kiezen om te betalen met een giftcard, zoals een VVV-bon & Fashioncheque. Let op als je betaald met een Giftcard in de vorm van een VVV-bon & Fashioncheque. Krijg je wanneer je het artikel retour stuurt hiervoor een cadeaubon van Diordie voor terug. Deze heeft geen tijdslimiet en is in delen te gebruiken. 

 

-       Wanneer wordt mijn bestelling bezorgt?

Jouw pakket is de volgende dag in huis wanneer jij voor 23:00 uur besteld hebt.

 

-       Hoe maak ik een wensenlijst aan?

Wil je een wensenlijst aanmaken? Dit kan! Druk op jouw musthave op het hartje om het artikel toe te voegen aan jouw wensenlijst. Vergeet niet om in te loggen zodat jouw wensenlijst opgeslagen blijft in jouw account!

-       Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn bij besteding van €50,- of meer gratis! De verzendkosten hieronder bedraagt €3,95. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

 

 

  1.      BEZORGEN

-       Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Jouw bestelling wordt bezorgd met PostNL of DHL. Zodra jouw pakket is ingepakt ontvang jij via de mail een track and trace code zodat jij jouw pakket kan volgen.

 

-       Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten tot €50,- zijn €3,95. Bij besteding boven de €50,- is de verzending helemaal gratis!

 

-       Waar kan ik mijn bestelling laten afleveren?

Tijdens het afreken proces kan je kiezen om jouw bestelling thuis te laten afleveren of bij een afleveradres.


Helaas is het sinds heden niet meer mogelijk om jouw bestelling op te halen in de boutique.

 

-       Wat moet ik doen bij ontvangst van een verkeerd artikel?

Het kan helaas wel eens mis gaan bij de verwerking van jouw bestelling. Uiteraard willen wij dit graag voor jouw oplossen. Neem in dit geval direct contact met ons op via [email protected]. Vergeet niet jouw ordernummer en gegevens te vernoemen in het mailtje. Onze klantenservice zal jouw bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden.

 

-       Wat moet ik doen bij ontvangst van een defect artikel?

Het kan helaas wel eens voorkomen dat jouw product een defect bevat. Uiteraard willen wij dit graag voor jouw oplossen. Neem in dit geval direct contact met ons op via [email protected]. Vergeet niet jouw ordernummer en gegevens te vernoemen in het mailtje. Onze klantenservice zal jouw bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden.

 

-       Wat moet ik doen wanneer mijn bestelling niet compleet is?

Het kan helaas wel eens mis gaan bij de verwerking van jouw bestelling. Uiteraard willen wij dit graag voor jouw oplossen. Neem in dit geval direct contact met ons op via [email protected]. Vergeet niet jouw ordernummer en gegevens te vernoemen in het mailtje. Onze klantenservice zal jouw bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden.

 

 

  1.      RETOURNEREN

-       Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

RETOURNEREN

 

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst retour te sturen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag, binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour, terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Indien u uw bestelling retour stuurt ontvangen wij deze graag met alle geleverde toebehoren en - indien redelijker wijze mogelijk - in de originele staat en verpakking. Zodra kaartjes van artikelen zijn afgehaald kunnen wij het artikel helaas niet meer retour nemen. Tevens kunnen verpakkingen van producten niet gebruikt worden als een verpakkingsmethode om producten retour te sturen. Zo kunnen schoenen bijvoorbeeld niet in een dicht getapte schoenendoos retour worden gestuurd/genomen.

Retourlabel

Helaas bieden we op dit moment geen retourlabel aan.

Retourkosten

De kosten voor de retourzending zijn voor de klant zelf. 

 

UITZONDERINGEN RETOURNEREN

Er zijn een aantal uitzonderingen op de mogelijkheid tot retourneren van uw bestelling. Dit geld o.a. voor:

  1. Sale. Helaas kan sale door hoge kortingen niet geretourneerd worden.
  2. Designer Vintage.
  3. Producten zoals bikini’s, panty’s, make-up, ondergoed etc. kunnen i.v.m. hygiëne niet retour worden gestuurd. Twijfel je of een product hier aan voldoet, bekijk dan de details van het product op onze website. Hier staat het namelijk vermeld wanneer een product niet geretourneerd kan worden voor hygiënische redenen.

 

GARANTIE

Bevat een product een fout of heeft u het niet in de juiste staat ontvangen stuur dan een foto van het product, je naam en de klacht naar [email protected] .

U dient ten alle tijden eerst uw klacht te melden en te laten behandelen door ons. Stuurt u de bestelling voor behandeling retour kunnen wij helaas uw klacht en eventuele gemaakte kosten niet meer afhandelen. 

ONS RETOUR ADRES

Mocht u iets willen retourneren dan kunt u uw retour sturen naar het volgende adres:

TAV Diordie

Nieuwe Langeweg 87

3194 DC Hoogvliet


Woont u in de buurt van Hellevoetsluis Dan is het eventueel ook mogelijk om het hier af televeren. Voor meer informatie neem dan even contact met ons op!

-       Wat is het retouradres?

U kunt uw pakket retour sturen naar het volgende adress:

TAV Diordie

Nieuwe Langeweg 87

3194 DC Hoogvliet

 

-       Kan ik mijn bestelde items omruilen voor andere artikelen?

Op de pakbon kan je aangeven dat je het artikel wat je hebt besteld wilt omruilen voor een andere maat. Echter is het wel zolang de voorraad strekt. Wil jij zeker zijn van jouw item neem dan contact op via 0181-764000, zodat wij het item voor je kunnen reserveren.

 

-       Kan ik mijn pakket als brievenbuspakket retourneren?

Ja dit kan. Het retour sturen van jouw bestelling via een een brievenbuspakket is echter wel op eigen risico. Omdat een brievenbuspakket niet is voorzien van een track and trace kunnen wij zoekgeraakte bestelling niet crediteren. Aangezien wij hier een bewijs van versturing en track and trace voor nodig hebben.

 

-       Wanneer en hoe wordt mijn bestelling terugbetaald?

Jouw pakket wordt binnen 14 dagen gecrediteerd. Deze periode gaat in wanneer jouw pakket bij ons in ontvangst is genomen en uit is gepakt.

 

-       Wat zijn de retourvoorwaarde?

-       U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst retour te sturen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag, binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour, terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Indien u uw bestelling retour stuurt ontvangen wij deze graag met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking. Zodra kaartjes van artikelen zijn afgehaald kunnen wij het artikel helaas niet meer retour nemen. Tevens kunnen verpakkingen van producten niet gebruikt worden als een verpakkingsmethode om producten retour te sturen. Zo kunnen schoenen bijvoorbeeld niet in een dichtgetapte schoenendoos retour worden gestuurd/genomen.

 

-       Wat is het retourtermijn?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst retour te sturen.

 

-       Ik heb geen pakbon, wat nu?

Heeft u uw pakbon per ongeluk weggegooid? Geen probleem! U heeft uw pakbon ook in uw mail ontvangen dus dan kunt u hem vanuit u mail gewoon even printen en mee sturen met uw retourzending!

 

 

Voor 23:00 uur besteld is de volgende dag in huis!
Gratis verzending bij besteding van €50,- of meer
Niet goed geld terug
Retourneren binnen 14 dagen!